19 Kasım 2015 Perşembe

"Dere" ler sevgililer gününde çikolata alır veya verirken neler der?

Son zamanlarda sınav stresi, okul telaşesi derken pek anime izleyemiyorum.
Ben de blog boş kalmasın diye, dere'lerin sevgililer gününde çikolata alıp verirken ne diyebileceklerine kafa yordum biraz.

Bilmeyenler için not: Japonya'da sevgililer gününde, kızlar sevdiği erkeklere çikolata yapıp verir.
Canım çekti lan. Bir çikolata verenim bile yok yaa :'(
VERİRKEN
Yandere

Senaryo1: "Almazsan ölürsün."
Senaryo2: "Başka kimlerden aldın?" (Psikopat sırıtış eşliğinde)
Senaryo 3: (Masum bir gülümsemeyle)
----------------------------------
Tsundere

"Yanlışlıkla biraz fazla yapmışım... Yani... B-baka... Düşündüğün gibi değil..."
------------------------------------------------------------------
Himedere

"Bunu, bir ödül gibi düşün. Benim kulum olduğun için"

PS: Bu kamidereye daha çok uyardı belki ama ona daha fena bir senaryom var
----------------------------------------
Kuudere

"..." (O görmeden isimsiz bir notla sırasına koyduğu için bir şey söylemek zorunda kalmadı)
-------------------------------
Dandere Tip1-Kuudandere

"Ş-Şey... Yani... Um... E... Şey..." (Sonunda sıkılır ve çikolatayı uzatıp başını eğer) "Lütfen kabul edin!"
-----------------------------
Dandere tip 2-Tsundandere

(Tam sırasına koyacakken çocuk onu görür ve olaylar gelişir) "Aptal... Bunu sana vereceğimi mi düşünüyordun? Yoksa onunla ilgili fantezilerin mi var; he? Belki de... Neye bakıyorsun sen?" (Karna bir yumruk ve nakavt)
-----------------------
Kamidere

"İşte, dualarının ve ibadetlerinin karşılığı. Elbette, onları; yeniden bana sunman şartıyla sana veriyorum. Yalnızca biri sende kalacak."(Aralarından en basitini seçer ve gerisini yer) "İşte, bu senin hakkın. Cennet gibi düşün."

PS: Burada, o çocuğun ruh haliyle ilgili de bir şey söylemek istiyorum: "Hea?" diye kaldı. Şu an komada. (Sevgisizlik koması)
------------------------------
Deredere

"Merhaba. İşte çikolata." (Hepsi kalp şeklinde ve hepsinde "seni seviyorum, hayatı seviyorum, herkesi seviyorum" yazıyor)

PS: Burada çocuk mutlu olacaktır ama biraz da çarpılacaktır. Ulan sen ne ara bu kadar çikolata yapmayı öğrendin, nasıl hepsini aynı yaptın? Çilekli çikolatayla kaplamış bir de. (Evet, çikolatayı)
----------------------------------------
Undere

(Burada kızın sözünden çok çocuğun cevabı önemli. Çünkü oğlan kabul etse de etmese de, kız onu onaylayacak)
------------------------------
Mayadere

"Hey... Biraz çikolataya ne dersin?" (Burada cüretkar söylüyor ve çikolatalar silah, bomba vs. şeklinde)

PS: Çocuğun psikolojisi? Tabii ki "lan bu kız beni öldürecek" olur.

ALIRKEN

Yandere

"Başka kimlere verdin?" (Psikopat sırıtış eşliğinde)
--------------------------------------------------------------
Tsundere

"S-sadece karnım acıktığı için kabul ediyorum."

PS: Çikolatayla karnını doyuramayacağını pek ala kendisi de bilmekte :)
-----------------------------------------------------
Himedere

"Oh, bu bana ödediğin vergi mi? Seni azat ettiğimi sanıyordum."

PS: Karşı taraf yine "ne diyor lan bu?" şeklinde kalacaktır.
---------------------------------------------------
Kuudere

(Havalı bir şekilde geri çevirip okul çıkışında arka bahçede havalı bir şekilde istedi)
--------------------------
Dandere Tip1-Kuudandere

"T-teşekkürler!" (Kıpkırmızı)
-----------------------------------
Dandere tip 2-Tsundandere

"Ah, beni bunlarla kandırabileceğini mi sanıyorsun? Ben senin fantezilerinde olmayacağım."
------------------------------
Kamidere

"Ah, demek bana adak adıyorsun; ha?"

PS: Ben de "ha?" diye kaldım.
-----------------------------------------
Deredere

"Teşekkürler!"
-------------------------------
Undere

"Hım!"

PS: Zaten kabul edecek.
------------------------------
Mayadere

"Oh, yoksa bunda zehir mi var? Nihahaha..."

PS: Ne pis biriymişsin be.
----------------------------------------

Neyse; işte böyle.

1 yorum:

  1. 😂😂😂 tsundere baya iyi olmuş yalnız "B-baka" elinize sağlık pek güzel bir anlatım olmuş 😁😆

    YanıtlaSil