7 Eylül 2015 Pazartesi

High School DxD Tanıtım


Ad: High School DxD
Japonca yazılış: ハイスクールD×D
Kısa ad: DxD
Diğer ad(lar): -
İsminin Türkçesi: Lise DxD
Tür: Ecchi, okul, komedi, romantizm, doğa-üstü güçler
Sonraki sezon(lar): High School DxD New, High School DxD BorN
Alakalı seriler:
Uyarlama: Light novel'dan uyarlama manga

TANITIM

Sıradan bir lise öğrencisi olan Hyoudou Issei'in tek dileği, ölmeden önce göğüslere dokunabilmektir. (Biliyorum, şaka gibi) Issei, bir gün umulmadık bir "şans kartı" satın alır ve daha sonra peşine takılan bir "kovulmuş melek" tarafından öldürülürken kartı açar ve içinden çıkan bir şeytan, kovulmuş melek ile dövüşür. Ancak, Issei de artık bir şeytandır ve okulun en popüler kızı Rias Gremory'nin başkanlığını yaptığı bir kulübe katılmak zorundadır. Bundan böyle insan olmasının mümkün olmadığını anlayan Issei, harem kralı olmaya karar verir. (Şaka mısın oğlum sen?)

NOTLAR: Ecchi'ye dini kavramlar katılmasını hoş ya da etik bulmuyorum. Zaten bir iki bölüm sırf tanıtım yapmak için izledim, bıraktım. Ama sağlam bir konusu var, ecchi'siz (ya da en azından az ecchi'li) versiyonu olsa düzenli takipçisi olurum. Ecchi'yle pek aram yok zaten; sadece komedisel bir ekleme boyutunda hoş karşılıyorum. (No game no life, NouCome, Sakurasou no Pet na Kanojo gibi animeleri bu nedenle daha güzel buluyorum)

Bölüm sayısı: 12+6+2
Filler listesi: -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder