5 Eylül 2015 Cumartesi

Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru Tanıtım


Ad: Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru
Japonca yazılış: やはり俺の青春ラブコメはまちがっている
Kısa ad: Yahari, OreGairu
Diğer ad(lar): My teen romantic comedy SNAFU
İsminin Türkçesi: Benim yalnız romantik komedim olamaz mı? (Tam böyle değil, yaklaşık bu anlamda. Gece gece hiç uğraşamayacağım tam çeviri yapmakla.)
Tür: Komedi, okul, romantizm
Sonraki sezon(lar): Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku
Alakalı seriler: -
Uyarlama: Light novel'dan uyarlama manga

TANITIM

Hikigaya Hachiman, sosyal hayatı tümüyle terk etmiş bir lise öğrencisidir. Ancak, sınıf öğretmeninden dayak yemesi üzerine bir klübe katılmak zorunda kalır. Burada, kendisi gibi sosyal açıdan sıkıntılı bir kız olan Yukinoshita Yukino ile tanışır. Ardından, Yuigahama Yui adlı bir öğrencinin sorununa yardım ederler ve o da kulübe katılır. Kulübün temel amacı; öğrencilere yardım etmektir. Ancak, Yukino ve Hikigaya çok benzemesine rağmen işleri halletme biçimleri çok farklıdır. Sonunda, bu bir yarışa dönüşecektir.

NOTLAR: Hikigaya çok sevilen bir karakter; nedeni içimizden biri olması.

Bölüm sayısı: 13
Filler listesi: -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder