11 Ekim 2015 Pazar

Overlord Tanıtım


Ad: Overlord
Japonca yazılış: オーバーロード
Kısa ad: -
Diğer ad(lar): -
İsminin Türkçesi: Derebeyi
Tür: Aksiyon, fantastik
Sonraki sezon(lar): -
Alakalı seriler: Overlord: Ple Ple Pleiades
Uyarlama: Light novel
Yapımcı şirket: Madhouse
Orijinal hikaye: Kugane Maruyama
Orijinal çizim: So-bin
TANITIM

Popüler bir RPG oyunu olan Yggdrasil, bir gün kapatılır. Ancak oyundaki klanlardan birinin lideri olan Momonga; oyun kapanana kadar oyunda kalmaya ve oyun kendini attığında çıkmaya karar verir. Fakat, vakit geldiğinde Momonga oyundan atılmaz ve bir süre sonra, oyundaki NPC ve itemler canlanmaya başlar. Oyun, kendi alternatif dünyasını oluşturmuştur.

NOTLAR: İlk çıktığında büyük patlama yaptı ama o ara biraz yoğundum; bir de SAO çakması gibi geldiği için pek bakmadım. Ama yine de güzel. Özellikle Sword Art Online fanlar (eğer SAO çakması demezlerse) sevecektir diye düşünüyorum.

Bölüm sayısı: 13
Filler listesi: -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder